20 juni 2016

Knuffel, kleertjes en Barbiepoppen

Ik ben de laatste tijd heel erg bezig om WIP's af te maken.
WIP, een term in de blog- en instagramwereld, Work In Progress.

Ik was de laatste maanden met veel creatieve projecten begonnen.
Doen waar ik zin in had. Dan eens even dit en dan eens even dat.
Nu doe ik ook weer waar ik zin in heb, namelijk dingen afronden.

Zo maakte ik mijn tweede lappenpop af ...






















... het schaap.
Deze is ook weer zó leuk geworden!
Hij staat te koop op mijn verkooppagina.

Ook bij de Barbiekleertjes heb ik nog wat setjes te koop gezet.






















Twee setjes met rokjes ... 


... en nog een balletjurk met boarok.

De balletjurk wordt gedragen door een prachtige nieuwe pop.
Haar knieën, ellebogen en polsen kunnen bewegen en ze heeft een pluk roze haar in de nek.

Ja, ik heb namelijk ook weer een aantal helemaal nieuwe poppen op de kop getikt.




 




















Zijn ze niet prachtig!
Ook deze staan vanaf nu te koop.

Jullie zien het.
CreAlyt is weer in beweging!

Groetjes, Alyt



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn Alyt dat je weer lekker op dreef bent. Je "ufo's" worden zo vanzelf "affo's" ;)
Sta er elke keer weer van versteld hoe mooi en passend je die kleine (priegelige) barbykleertjes maakt. Mooi!
Groetjes Alice Brandsema

marmarel zei

WIP, een bekende term, ook hier liggen er genoeg. :-) Prachtige stelletjes, ik vind het stelletje met het aquablauwe, gebreide vestje zo mooi!
Groetjes, Marijke

Hilde haakt zei

Het schaap is lief!

Ewa zei

Stroje dla Barbie super - nowe lalki fantastyczne , dla mnie marzenie ! Pozdrawiam ! Ewa