09 december 2015

Kerstjas

Soms probeer ik slim te zijn.
Wanneer ik een bestelling krijg van kleertjes die ik niet vaak maak, ga ik 2 stuks maken.
Nr. 1 voor de bestelling en nr. 2 voor mijn verkooppagina.

Nr. 1 kost me wat meer tijd.
Hoe naai ik het ook al weer?
Nr. 2 komt er zonder nadenken achteraan.

Zo probeerde ik dat laatst met de bruidsjurk.
Dat lukte niet.
Nr. 2 werd ook al heel snel een bestelling.
En ik ben nu met nr. 3 en nr. 4 bezig.
Ook bestellingen.

Soms lukt het wel!
Want ... er staat een kerstjas te koop !
Ik maakte er eens eentje in 2009 en daarna nooit meer.
Tot nu!
Nu maakte ik er een paar in opdracht ...
... én eentje extra!






















Toch leuk in deze tijd van het jaar.

Groetjes, Alyt

4 opmerkingen:

marmarel zei

Wat leuk, een speciale kerstjas! Bruids- en feestjurken heb ik ook heel wat van gemaakt, jaren geleden.
Groetjes, Marijke

Hobbyrita zei

Hele leuke prachtige kerstjas, echt een beauty! Zoals jij het doet werk ik ook meestal, met van die kleine spullen, meestal maak ik ook meteen een tweede (voor de voorraad) of meerdere. Altijd handig.
Grtjes, rita.

Nappi Poppenkleertjes zei

Zeker leuk, een echte kerstjas. En heel netjes gemaakt, hoor! Knap.
Enne....ik ken dat: meteen ééntje (of meerdere) extra voor in je winkeltje. Ik doe dat ook regelmatig.
Fijne dag!
Jannie

Jora zei

Mooi Alyt! Deze jas blijft een feestje om naar te kijken ;-))
Succes met de trouwjurken. Jammer dat ze altijd zo snel weer "weg" zijn he?
Groet, Joke.