10 september 2013

Nieuwe ontwikkelingen

Er zijn wat nieuwe ontwikkelingen binnen CreAlyt.
Wat betreft de gebreide kleertjes.

Het zit zo:
Ik brei niet snel en kan ook niet lang achter elkaar breien, omdat ik gauw last heb van de spieren in mijn arm.
Soms zou ik wel meer te koop willen zetten, omdat de kleertjes die ik maak leuk gevonden worden.
Maar mijn lichaam zit me wat dat betreft wat in de weg.

Ik leerde Hannie kennen via deze weblog.
Hannie breit, Hannie breit héél veel!
Ze breit o.a. Zokjes en poppen van Arne en Carlos.

Hannie en ik ontdekten dat we niet ver bij elkaar vandaan wonen.
Dus zaten we al gauw eens bij elkaar om te praten over handwerken en vooral over breien.
En zo leerden we elkaar wat beter kennen.

In het voorjaar heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb Hannie gevraagd of ze voor CreAlyt wil breien.
Het leek Hannie erg leuk maar bij wat probeersels viel het haar ook al snel tegen.
Ik brei namelijk veel kleertjes met katoen en dat vond ze niet fijn.
Maar het breien met sokkenwol zag ze wel zitten.
Na de vakantie is Hannie aan het fantaseren gegaan met truien van sokkenwol.
En dan zoals Arne en Carlos hun truien breien voor de poppen.
Allemaal probeersels vlogen er uit haar pennen.
Verschillende kragen of collen, verschillende boorden, truien en vesten.
Ik kreeg heel wat foto's via de mail.


Dit was het resultaat.
Mooi hè? En dit zijn alleen nog maar probeersels!

Gisteravond hebben we weer bij elkaar gezeten en alles doorgepraat.
Conclusie: Dit zijn de patronen waar Hannie mee aan de slag gaat.
We hebben zoveel leuke ideeën!






















 Zoals dit.
Ik moet er nog even mee bezig, maar zoiets komt snel te koop.

Samenwerken met Hannie:
Een belofte voor nog meer leuke Barbiekleertjes bij CreAlyt.
Ik heb er zin in!


 Tenslotte nog een preview van waar ik mee bezig ben.
Allemaal vrolijke kleurtjes!

Binnenkort meer!

Groetjes, Alyt



7 opmerkingen:

Sandra6719 zei

Nou dat is toch een geweldige oplossing!!! Prachtig deze truitjes, mooi hoor van deze wol!

Succes!!

Gonny zei

Leuk.
Succes ermee.
Ben benieuwd.

Groetjes, Gonny

Tineke zei

Erg mooi, vooral het blauwe vestje op de eerste foto, links onder.

Groet,
Tineke

Hobbyrita zei

Hoe leuk is dat! Jullie hebben elkaar gevonden via blogland en gaan elkaar aanvullen met dezelfde hobby als thema! Geweldig!
Ik kende Hannie al en zag de truitjes al passeren bij haar, ze zijn superleuk :) ze is dan ook een hele handige meid met garen en breinaalden! En er volgt nog meer, we kijken met ongeduld uit naar de vorderingen.
Grtjes, rita.

Jora zei

Ziet er allemaal erg leuk uit. Dit belooft een heel vruchtbare samenwerking te gaan worden :-).
Ik kijk reikhalzend uit naar het vervolg..
Groet, Joke

Hannie zei

En ik? Ik doe het met liefde en plezier!
Gr H@

Willy zei

Leuk dat jullie dit nu samen doen. De probeersels zien er mooi uit. Zo inspireer je elkaar ook nog weer. Veel plezier en succes met het ontwerpen en breien.