28 februari 2013

Kroningskleren

Taadaah!
De kleren voor Barbie voor het kroningsfeest op 30 april zijn klaar!

Op Annemarie's Haakblog stond de dag nadat onze koningin had aangekondigd af te treden dit kroontje.
Bij mij begonnen toen direct de creatieve raderen te werken.
Leuk! Een kroontje voor Barbie!
Maar daarvoor was bovenstaande kroontje te groot.
Ik ben toen een morgen gaan zitten haken en uithalen, haken en uithalen en nog weer eens haken.

En zo ontstond dit kroontje.
Een beetje het kroontje op Annemarie's haakblog en een beetje eigen ontwerp.
Mijn volgers op Facebook konden het al zien en waren enthousiast.

Maar alleen een kroontje vond ik niet genoeg.
Natuurlijk kon ik het combineren met de koninginnendag setjes die ik vorig jaar bedacht had.
Maar ik vond het leuker om hier nog iets speciaals bij te bedenken.


En dat werd dit.
Met een chique grijze jurk en een sjerp meer kleren voor een kroningsfeest, toch?

 

Toen een klant via facebook al een kroontje bestelde en daarbij een jurk met een sleep vroeg, heb ik ook deze jurk nog gemaakt.


En zó zijn de dames helemaal klaar voor 30 april!

Groetjes, Alyt

3 opmerkingen:

Hannie zei

Een prachtig blauwe koninklijke stof. Met zon glansje. Erg sjiek!! En de rest had ik al live bewonderd!!! :- D Groetjes van Hannie

Daphne zei

Echt geweldig, die koninklijke Barbie kleertjes! Knap gemaakt, ze ziet er geweldig uit! :)

Groetjes, Daphne

Annemarie's Haakblog zei

Hoi Alyt,

Wauw wat heb je er een mooi kroontje van gemaakt! Echt superleuk geworden. Leuk dat je me er even een mailtje over stuurde. Een heel fijn weekend gewenst!
Groetjes, Annemarie