12 september 2012

Druk, druk, druk

Ik ben bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe mijlpaal in het driejarig bestaan van mijn winkeltje.
Volgende week ga ik op een creatieve markt staan op de vroegere basisschool van onze kinderen.
En dat betekent: productie draaien.
Ieder vrij moment zit ik te naaien en te breien om maar te zorgen dat er dan zoveel mogelijk op dat tafeltje ligt.

Al het werk, dat ik de afgelopen jaren gestoken heb in deze hobby, loont nu.
Ik heb de naai- en breipatronen, die ik gebruik goed uitgewerkt. 
Ik hoef dus niet steeds na te denken hoe het ook al weer moet.
Ik heb veel materiaal liggen.
Ik kan dus zo even een bijpassende kleur wol pakken voor een topje bij een rokje
 of bijpassende knoopjes bij een jurk.
Dit speelt allemaal mee, dat ik steeds vlotter kan werken.


En zo ziet massaproductie er uit op mijn naaitafel.
Stapels jurken, rokjes en topjes.


 Nu nog knoopjes aannaaien.


Gelukkig liggen er al heel wat zakjes met kleertjes klaar.

Maar ik wil eigenlijk ook nog een paar feestjurken maken, een bontjas, tasjes en ......
... HELP ...
... zoveel ideeën en te weinig tijd.
 
Ik ga gauw weer bezig.

Groetjes, Alyt

4 opmerkingen:

Jora zei

Oohh Alyt, wat spannend! Hoewel ik je niet benijd om die druk op de ketel vlak voor zo'n gebeuren. Droom je er al van?
Wat je al hebt liggen ziet er in elk geval heel uitnodigend uit!
Succes ermee. Groetjes, Joke.

Anoniem zei

Leuk, hoor. Ga er voor!
Chris

Willy zei

Het lijkt net het echte modewereldje.
Succes,

ons tweetjes zei

Wat heb je een leuke site, ik zit al een hele tijd alles te bekijken.
Ik heb een klein vraagje waarop je misschien wilt antwoorden. Ik ben zelf ook een aantal barbiekleertjes aan het maken, maar daar heb ik knoopjes voor nodig. Hoe groot zijn de knoopjes die jij gebruikt?

Groetjes Kim