25 april 2012

Vogeltjes

Ik ben afgelopen week met iets heel anders bezig geweest.
Even geen Barbiekleertjes.
 Een tijd geleden vroeg mijn zoon me of ik van het logo van zijn bedrijf een
'knuffel / mascotte' kon maken.


Zo werd het platte vogeltje van Moneybird een vogeltje van vilt.

Begin van dit jaar vroeg hij of ik er nog 5 wilde maken.



En dus lag er deze week vilt op mijn naaitafel.


En ontstonden er langzaam ...
... vijf Moneybirdjes.

Eerst gaan ze naar Enschede en daarna gaan ze de wereld in om reclame te maken.
Misschien horen jullie nog eens waar ze terecht komen.

Groetjes, Alyt

2 opmerkingen:

Hannie zei

Dat heb je heel mooi nagemaakt!Ik vind de vogels erg leuk en de moneybirdmannen ook...haha. Want ja, dan ga je ook even heel nieuwschierig naar hun site kijken toch?? Goed idee van je zoon! Ze gaan zeker scoren met jouw vogeltjes!

Annemarie's Haakblog zei

Oooh wat een leuke vogeltjes!! Super!