21 april 2012

Update website

Het was weer hoog tijd voor een update van mijn website.
De vorige was van juni 2010. Wel wat lang geleden.



Ik heb de laatste tijd veel kleertjes gemaakt, die ik nog wel een keer kan maken.
Het was echt nodig, dat de foto's van deze kleertjes op mijn website kwamen te staan.



Voor de mensen, die deze weblog volgen, zijn deze foto's bekend.
Nieuwe kleertjes komen hier altijd voorbij.
Maar ik moet er natuurlijk ook voor zorgen dat de mensen, die rechtstreeks op mijn website komen, recente informatie hebben.
Dus heb ik me de afgelopen dagen bezig gehouden met een update.

Het leuke was dat ik ook weer even de kleertjes zag, die ik wat langer geleden gemaakt heb.
En van al die kleertjes liggen de stofjes nog in mijn stofjeskast of zitten de bolletjes wol nog in mijn breimand.
Ik kan nog zoveel maken!

Groetjes, Alyt

Geen opmerkingen: